poniedziałek, 14 września 2015

Przemyślenia #1 INNY PUNKT WIDZENIA <#

Hej, hej kochani.

To może trochę zejdźmy z tematu bajkowych historii z książek o szczęśliwym zakończeniu,  a przejdźmy do prawdziwego okrutnego świata...ale czy ten świat naprawdę jest taki okrutny jak nam się wydaje? NIE. Otóż to wszystko zależy od naszego PUNKTU WIDZENIA.
Jest nam smutno, mamy wrażenie, że wszystko się wali. Ale to tylko jedna strona monety, a jest jeszcze druga... lepsza.



Mieliście kiedyś taką sytuacje?

 *Dostaliśmy jedynkę z historii - słabo,  rodzice będą wściekli,  wszyscy w klasie będą się ze mnie śmiać, czy jestem aż taka głupia (?) // tak myślimy // a może być tak - dostałam jedynkę,  najwyraźniej za mało się uczyłam, pokażę wszystkim w klasie na następnym teście, że jestem od nich mądrzejsza, pokażę na co mnie stać a to jest tylko jednorazowa wpadka.

Albo inna sytuacja.

* -Ale jesteś brzydka. Weź wyjdź. Śmierdzisz. Nie poradzisz sobie w życiu. Pieprz się. Najgorsza osoba jaką kiedykolwiek widziałam. Jesteś tłusta. (i inne gorsze)





Ile razy to słyszeliście? 
Ja po takim czymś bym się załamała. Ludzie dziwią się, że ludzie wpadają w depresje (ale to o tym kiedy indziej) a to przez nich tak się dzieje. 

Gdyby ludzie byli milsi a nie krytykowali bezpodstawnie osób byłoby o wiele mniej smutnych ludzi. Wystarczy powiedzieć czy napisać konstruktywną krytykę, a nie hejtowac.



Tak więc... ZASTANÓWCIE SIĘ NASTĘPNYM RAZEM zanim powiecie coś niemiłego, bo za pierwszym razem nic się nie stanie, ale jeśli słyszy to ktoś po raz setny to można się serio załamać.

BĄDŹCIE MILSI. A jeśli ktoś inny by wam tak mówił BYŁOBY WAM MIŁO?



papa :* Zastanówcie się nad tym następnym razem! <3

8 komentarzy:

  1. Ja osobiście przeżywałam coś podobnego na początku podstawówki ;(
    Do tej pory, gdy o tym myślę, chce mi się płakać. To zdecydowanie był najgorszy czas w moim życiu, bo sama musiałam sobie ze wszystkim poradzić :(

    Pozdrawiam
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nauczyłam się po wielu latach, że oceny nie są miarą mojej inteligencji, a to co myślą o mnie inni nie może mieć dla mnie żadnego znaczenia, gdyż nikt nie może poznać całej prawdziwej mnie. Wiedza jest siłą. Jeśli potrafisz się podźwignąć po serii ciosów "słów" w plecy i powstać można stać się silniejszym i lepszym. Dlatego czasem nawet mogę podziękować tzw. hejterom. Inna sprawa jeżeli jest się zbyt wrażliwym na takie rzeczy.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega blog !
    Zapraszam do obserwacji flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam na twojego bloga przypadkiem, ale zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu trzeba chodzić z podniesioną głową i nie martwić się głupotami ! :)
    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwacje. To wszystko bardzo motywuje do daleszego działania. :)
Anonimowe hejty bedą usuwane.