wtorek, 25 sierpnia 2015

Wydawnictwo kaktus - wydania przedpremierowe RECENZJA!

Dobry! :*

Jutro będę iść po artykuły szkolne (piórnik, zeszyty, długopisy...) zrobię wam TAG #Back2school chyba jako ostatnia xD, może dołączę również jakieś  stroje do szkoły. Będzie taki luźny post. 

Pokażę Wam również moją małą biblioteczkę w następnym poście.

----------------------------------------------------------------------------------

Nie dawno dostałam 3 książki z wydawnictwa kaktus, z którego jest również "Książka bez sensu" [recenzja-klik].





Pierwszą książką jest "ABC mojego stylu. Moje modowe życie" 





[opis]

Czy na świecie istnieje coś bardziej ekscytującego od ubrań? Jeśli się wciąż zastanawiasz, to najwyraźniej powinnaś częściej chodzić na zakupy, dziewczyno! Zdecydowanie częściej! Ta książka to miejsce, w którym odkrywasz, planujesz i dzielisz się swoim unikalnym stylem – to po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać. To twoja osobista, modowa dobra wróżka. Nieważne, czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką, czy w przyszłości chcesz zostać modelką. Ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu.

[recenzja] 

Cóż uważam, że to jest książka dla DZIEWCZYN w wieku 10-14 lat. Dużo kolorowania i pisania. Moim zdaniem kolejna "podróba" Zniszcz ten dziennik. TO JUŻ SIĘ PRZEJADŁO! przynajmniej mi xD
Jeśli interesuje Was moda i DIY to ta książka jest idealna. Możesz wszelkie niej czerpać pomysły i wszelkie inspiracje.
Akurat mnie ta książka się nie spodobała, gdyż moda do nie dla mnie.





Drugą książką jest "Świat Violetty. Kompletny nieoficjalny przewodnik"





[opis]

Vilu i Tini, Angie i Clara, Leonetta i Jortini... Bohaterowie znani z ekranu, ich związki, aktorzy, miejsca, piosenki, trasy koncertowe, wizyty w Polsce... Wszystko to znalazło się w tym niezwykłym przewodniku. Nieoficjalnym, a więc obiektywnym, niczego nie przemilczającym. Ta książka to skarb dla wszystkich V-lovers i pamiątka po niezwykłym serialu na całe życie.

[recenzja]

Szczerze? To nie prosiłam o nią. Ale cóż...
Jeśli bardzo ale to bardzo interesujesz się Violettą. Obejrzałeś/aś wszystkie serię po kilka razy, masz plakaty, chodzisz na koncerty, TO TA KSIĄŻKA jest dla ciebie. 
Jest w niej miejsce na "Moje ulubione piosenki." , na "Moje wspomnienia."





Trzecią książką jest "Kreatywna kolorowanka. Tatuaże." 





[opis]

Odkryj kreatywną stronę swojej osobowości! Pokoloruj jedne z najbardziej skomplikowanych i fascynujących wzorów tatuaży, jakie możesz sobie wyobrazić.
Od plemiennych tribali po smoki, od czaszek po wzory kwiatowe - ta książka do kolorowania pozwala zgłębić różnorodność tej wyjątkowej formy sztuki. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Ta książka udowadnia, ze kolorowanki są nie tylko dla dzieci! Daj się wciągnąć w ponadczasową formę ekspresji twórczej na ponad 100 stronach wypełnionych niesamowitymi wzorami.


[recenzja]

Piękne kolorowanki. 
Zawsze chciałam mieć tatuaż, a ta książka umożliwi mi wybranie idealnego wzorku. Są i takie cukierkowe i takie bardziej mroczne. Dzięki tej książce możesz stworzyć swój własny niepowtarzalny tatuaż. Polecam wszystkim!





-----------------------------------------------------------------------------------------


Recenzje na najbliższy czas:


1. "7 razy dziś"  Lauren Oliver

2. Trylogia Mara Dyer  Michelle Hodkin
3. "Black Ice" Becca Fitzpatrick







9 komentarzy:

  1. Super post!
    Ja chętnie przetestowałabym tę pierwszą książkę :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem za stara na takie książki :D

    http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale skoro wydanie przedpremierowe to zrecenzuje i zachęcę młodsze od siebie dziewczyny ^^

      Usuń
  3. Bardzo chciałabym tą książkę z tatuażami, bo ja też tatuaż chcę mieć :P A to w dodatku połączone z takimi świetnymi kolorowankami, które mieć chce już od dawna :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna z tych książek chyba nie jest dla mnie. Raczej nie mam talentu do rysowania, a fanką Violetty też nie jestem :D
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te książki są genialne! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwacje. To wszystko bardzo motywuje do daleszego działania. :)
Anonimowe hejty bedą usuwane.