czwartek, 27 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL 2015/2016

Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem BACK2SCHOOL, który obiecałam. Robię go tak późno, gdyż dopiero wczoraj byłam na zakupach xD

Byłam w Tigerze, Empiku i  Croppie. Kupiłam bardzo dużo rzeczy, ale to u mnie normalne. Lubię tu jakieś gówienko kopić, które pewnie mi się nie przyda xD a tu jakiś zeszyt, którego nie wykorzystam. To normalne :)

To zacznijmy od zeszytów... 

Polski, WOS, Historia, Fizyka

Matma, Gegra, Chemia, Polski

Kupiłam te zeszyty, bo są organiczne... oraz bardzo ładne xD

Prawdopodobnie matma


Prawdopodobnie matma

Niemiecki, Angielski, Artystyczne, prawdopodobnie EDB (Edukacja dla bezpieczeństwa)


Dzienniczek

Pamiętnik z klasy 3 (mam również z 2)

Z tego powodu, że jestem bardzo niezorganizowana i zapominalska, potrzebuję kalendarza :P

Postanowiłam zainwestować w taką plastikową teczkę, gdyż wszystkie te kartonowe mi się psuły.


Przybory szkolne...

Korektor w pisaku, o wiele praktyczniejszy niż w myszce, cienkopisy kolorowe, i oczywiście zakreślacze.


Składana linijka (zawsze jest potrzebna albo długa albo krótka. A jak ja wkładałam długą do plecaka zawsze się łamała. ), cyrkiel, długopisy.

Karteczki do zaznaczania, śmieszne karteczki by przeczepić na np. czoło by nie zapomnieć xD, gumka do ścierania, spinacze  xD

Piórnik z Croppa



Przypadkowe rzeczy, które niefortunnie wpadły moje rzeczy... xD

Nowa torbo plecak

Z tyłu na dol widać zaczepki, tam przyczepiasz pasek i staje się CUD jest plecak xD



Wielkie spinacze i ramka do zdjęcia

Takie coś xD, żeby przyczepiać karteczki


 A to torba, którą będę nosić do szkoły....




Gdy będzie mało lekcji xD

To ostatni post z serii Back2school, chyba, że chcecie zdjęcia jakiś strojów, które często noszę do szkoły xD

Papa :*

10 komentarzy:

  1. UDane zaupy widzę :)
    Te zeszysty z empika - cudo!

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na zakupy wyruszam dopiero dzisiaj albo w poniedziałek. Nie dopuszczam do siebie wizji powrotu do szkoły xd

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Ja też byłam na takich zakupach dopiero dwa dni temu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy...<3
    Wpadnij w wolnej chwili: k l i k ♥.
    POZDRAWIAM (=

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zeszyty ja w tym roku kupiłam bardzo dużo zeszytów bo będę mieć aż 21 przedmiotów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zwykłe zeszyty :D Nie zwracałam w tym roku uwagi na okładkę :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię okładki i kolory. Dla mnie to przyjemność kupowanie pierdułek do szkoły :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze i obserwacje. To wszystko bardzo motywuje do daleszego działania. :)
Anonimowe hejty bedą usuwane.