środa, 26 sierpnia 2015

#1 DIY - JAK ZROBIĆ kreatywny plan lekcji?

Cześć :)

Uznałam, że od czasu do czasu będą się pojawiać posty DIY i przemyślenia. Mam nadzieję, że się przydadzą ;)

To tak zaczynajmy.




Potrzebne będzie:

  • kolorowe kartki (techniczne A4)
  • biała kartka (techniczna A4)
  • kartka w kratkę (A4)
  • kolorowe cienkopisy
  • kolorowe flamastry
  • czarne cienkopisy
  • czarne flamastry 
  • długopis
  • ołówek
  • gumkę do ścierania
  • klej/taśma klejąca
  • temperówka
  • nożyczki
  • linijka
  • gazeta, magazyn. Cokolwiek masz pod ręką
  • DOBRE CHĘCI <3








Co i jak, wszystko po kolei:

*to jest tylko projekt
  1. Bierzesz do ręki jedną kolorową i jedną białą. Drugą przecinasz na pół. Kolorową kładziesz pod spodem, a na niej biała. Ja wymierzyłam na oku na środku, ale możesz być perfekcjonistką i wymierzać od linijki.
  2. Linijką na białej kartce odmierzasz ile mają mieć wszystkie kolumny (u mnie mają po ok. 4 cm + kolumna na numery, która ma 1 cm). Pociągasz ołówkiem delikatnie po białej kartce by powstało coś na wzór kratki. Kolumn pionowych powinno być 10 (gdyż zazwyczaj mamy do 9 lekcji) Na najwyższych kolumnach w kreatywny sposób napisz dni tygodnia, a w 1 cm-etrowej kolumnie napisz liczby, omijając pierwszą z góry. WSZYSTKIE LINIE I NAPISY POPRAWIASZ FLAMASTREM/CIENKOPISEM
  3. Wycinasz z niej co chcesz litery, obrazki, teksty, słowa. Układasz w jakim cokolwiek bałaganie. Bo to jest ARTYSTYCZNY NIEŁAD. Nie bój się kreatywności. Wytnij kobietę i dorysuj jej wąsy. Wszystko przyklej.
  4. Gdy już powykładałeś wycięte fragmenty, bierzesz w swoje łapki ołówek i piszesz w wolnych miejscach co chcesz, nazwy zespołów, loga zespołów, loga z książek, teksty po innym jeżyku (nie angielskim by nikt nie widział co tam napisałaś), symbole (np. pentagramy) cokolwiek. Czarnym flamastrem, lub cienkopisem poprawiasz napisane słowa.
  5. I TO KONIEC, ciesz się ze swojego kreatywnego planu lekcji.
KROK 1

KROK 2

KROK 3

KROK 4

KROK 5
Tak wygląda mój plan lekcji z przodu...

... a tak z tyłu.


Niby idę do 3 gimnazjum, czekają mnie testy itd..., ale nadal lubię się tak bawić. <3

Papa kochani!

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Na pewno skorzystam, gdy będę miała troszkę wolnego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł!
    Ja tam drukuje taki "surowy" plan ze strony szkoły, przyklejam do ściany i heja xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba jestem pełna sprzeczności, bo bardzo lubię takie ręczne zabawy, a jednak mnie to denerwuje xd
    Plan lekcji zawsze piszę kolorowymi, brokatowymi długopisami ;) Też ładnie :D

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuekawy pomysł, ale ja nie za bardzo lubię brokatowe długopisy xD więc poszłam w coś co pasowało by mi do wystroju :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Jednak ja wolę robić plan lekcji na komputerze! :)


    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Może spróbuję, ale chyba i tak nie będę miała gdzie go powiesić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny plan lekcji, kreatywnie :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł! :))
    W wolnej chwili wpadnij na mojego bloga: caroberry.blogspot.com ♥.
    pozdrawiam, ~Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze ściągam jakieś szablony fandomowe z neta, są dla mnie bardziej czytelne, jak potem po nich piszę ;))

    olej-nick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i obserwacje. To wszystko bardzo motywuje do daleszego działania. :)
Anonimowe hejty bedą usuwane.